PENERAPAN MODEL PROBLEM BASED LEARNING (PBL) UNTUK MENINGKATKAN HASIL BELAJAR PESERTA DIDIK PADA TEMA INDAHNYA KEBERSAMAAN (Penelitian Tindakan Kelas pada Subtema Kebersamaan dalam Keberagaman di kelas IV SDN Cimuncang 043 Tahun Ajaran 2018/ 2019)

MARDI IBRAHIM, 145060241 (2018) PENERAPAN MODEL PROBLEM BASED LEARNING (PBL) UNTUK MENINGKATKAN HASIL BELAJAR PESERTA DIDIK PADA TEMA INDAHNYA KEBERSAMAAN (Penelitian Tindakan Kelas pada Subtema Kebersamaan dalam Keberagaman di kelas IV SDN Cimuncang 043 Tahun Ajaran 2018/ 2019). Skripsi(S1) thesis, FKIP UNPAS.

[img]
Preview
Text
cover.pdf

Download (43kB) | Preview
[img]
Preview
Text
Abstrak indo.pdf

Download (91kB) | Preview
[img]
Preview
Text
abstrak inggris.pdf

Download (6kB) | Preview
[img]
Preview
Text
Abstrak sunda.pdf

Download (91kB) | Preview
[img]
Preview
Text
BAB II beres.pdf

Download (480kB) | Preview
[img]
Preview
Text
BAB I.pdf

Download (251kB) | Preview
[img]
Preview
Text
BAB III.pdf

Download (822kB) | Preview
[img] Text
BAB IV.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (1MB)
[img] Text
BAB V.pdf
Restricted to Repository staff only

Download (102kB)
[img]
Preview
Text
dapus........pdf

Download (130kB) | Preview
Official URL: http://fkip.unpas.ac.id/

Abstract

Masalah panalungtikan ieu teh pendek na hasil diajar peserta didik dina pangajaran Tema Endahna Babarengan Subtema Babarengan dina Karagaman di kelas IV SD Nagari 043 Cimuncang Dayeuh Bandung. Panalungtikan ieu boga tujuan keur terang kanaekan hasil diajar peserta didik ngaliwatan penerapan model Problem Based Learning dina pangajaran Tema Endahna Babarengan Subtema Babarengan dina Karagaman di kelas IV. Jejer dina panalungtikan ieu teh peserta didik Tema Endahna Babarengan Subtema Babarengan dina Karagaman kalawan ngagunakeun model Problem Based Learning. Palaksanaan PTK ieu dipigawe saloba 3 siklus sarta saban siklus dilaksanakeun kalawan 2 kali pasamoan, dina saban siklus dipigawe observasi keur ningkatkeun hasil diajar peserta didik. Hasil panalungtikan tiasa diungkabkeun yen dina siklus I jumlah peunteun rata-rata hasil diajar anu dipibanda peserta didik sagede 66 anu kaasup ka jero kategori cekap kalawan persentase katuntasan ngahontal 32% atawa berjumlah 11 jalmi ti 34 peserta didik. Dina siklus II jumlah peunteun rata -rata hasil diajar anu dipibanda peserta didik sagede 71 anu kaasup ka jero kategori sae kalawan persentase katuntasan ngahontal 64% atawa berjumlah 22 jalmi ti 34 peserta didik. Dina siklus III jumlah peunteun rata-rata hasil diajar anu dipibanda peserta didik sagede 76,02 anu kaasup ka jero kategori sae kalawan persentase katuntasan ngahontal 91% atawa berjumlah 31 jalmi ti 34 peserta didik. ku kituna tiasa diungkabkeun kacindekan yen penerapan model Problem Based Learning tiasa ngaronjatkeun hasil diajar peserta didik dina pangajaran Tematik Tema Endahna Babarengan Subtema Babarengan dina Karagaman di kelas IV SD Nagari 043 Cimuncang Dayeuh Bandung. Kecap Pamageh: Model Pangajaran Problem Based Learning, Hasil Diajar peserta didik.

Item Type: Thesis (Skripsi(S1))
Subjects: S1-Skripsi
Divisions: Fakultas Keguruan dan Ilmu Pendidikan > PGSD 2018
Depositing User: Mr Bayu Anggi Pranata
Date Deposited: 11 Oct 2018 07:27
Last Modified: 11 Oct 2018 07:27
URI: http://repository.unpas.ac.id/id/eprint/38611

Actions (login required)

View Item View Item