Optimasi Rute Pengangkutan Sampah Dinas Lingkungan Hidup Kota Tasikmalaya Menggunakan Metode Saving Matrix dan Nearest Neighbour.

Fikry Akbar, Nizam (2023) Optimasi Rute Pengangkutan Sampah Dinas Lingkungan Hidup Kota Tasikmalaya Menggunakan Metode Saving Matrix dan Nearest Neighbour. Thesis(S2) thesis, UNIVERSITAS PASUNDAN.

[img]
Preview
Text
Naskah Jurnal 198030001 Nizam Fikry Akbar.pdf

Download (1MB) | Preview
[img]
Preview
Text
Naskah Jurnal Nizam Fikry Akbar 198030001.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

Material sisa hasil output yang tidak diinginkan konsekuensi dari berbagai kegiatan manusia disebut sampah. Sampah menjadi isu penting permasalahan yang dialami oleh berbagai negara di dunia, salah satunya di Kota Tasikmalaya. Kota yang berada di tenggara Jawa Barat ini memiliki peran besar dalam jalur logistik di selatan Jawa, berada pada jalur strategis maka berbagai pembangun dan pertumbuhan penduduk setiap tahun meningkat disertai deflasi sampag. Karena keberadaannya semakin meningkat setiap tahun, kondisi ini kemudian akan menjadi bom waktu apabila manajemen logistik yang buruk dalam pengangkutan sampah dan akan menimbulkan tumpukan sampah overload bila tidak disertai dengan armada yang memadai. Permasalahan utama yang mendasari tujuan penelitian ini dilakukan dengan menggunakan savings matriks dan nearest neighbour terhadap optimasi rute kendaraan pengangkutan sampah di Kota Tasikmalaya wilayah timur. Penelitian ini untuk mengetahui rute efisien dan biaya operasional minimal bagi armada yang mencakup wilayah timur. Kata Kunci : Savings Matriks, Nearest Neighbour. Bahan sésa anu hasil tina kaluaran anu teu dipikahoyong tina sagala rupa kagiatan manusa disebat runtah. Runtah mangrupa bancang pakewuh nu utami, anu kaalaman ku mangrupa-rupa nagara di buana, salah sahijina di Kota Tasikmalaya. Ieu kota anu ayana di ngidul wetan Jawa Kulon, boga lakon utami dina jalur logistik di Jawa bagian kidul, aya dina jalur strategis, sahingga rupa-rupa pambangunan jeung pamekaran populasi manusa ngaronjat naek unggal taun dibarengan ku kanaekan volume runtah. Kusabab kaayaanna beuki nambahin unggal taun, kaayaan ieu lajeng bakal jadi bom waktos lamun manajemen logistik goréng dina angkutan runtah bakal ngakibatkeun gundukan runtah mudal lamun teu dibarengan ku armada nu cekap. Perkawis utami anu janten dadasar maksad ieu panalungtikan dilaksanakeun ku cara ngagunakeun matriks savings jeung nearest neighbour pikeun ngaoptimalkeun jalur kandaraan angkutan runtah di Kota Tasikmalaya bagian wétan. Ieu panalungtikan téh pikeun manggihan rute anu efisien jeung biaya operasional minimal pikeun armada anu cakupanna ka wilayah wétan. Kata Konci : Savings Matriks, Nearest Neighbour.

Item Type: Thesis (Thesis(S2))
Subjects: RESEARCH REPORT
Divisions: Pascasarjana > S2-Teknik Industri 2023
Depositing User: asep suryana
Date Deposited: 27 Jun 2023 07:45
Last Modified: 27 Jun 2023 07:46
URI: http://repository.unpas.ac.id/id/eprint/64228

Actions (login required)

View Item View Item