ANALISIS LAPORAN KEUANGAN DALAM MENGUKUR TINGKAT PROFITABILITAS PADA PERUSAHAAN BUMN PT. X DI BANDUNG PERIODE 2014 - 2016

Elsa Desiani Suhardi, 142040030 (2018) ANALISIS LAPORAN KEUANGAN DALAM MENGUKUR TINGKAT PROFITABILITAS PADA PERUSAHAAN BUMN PT. X DI BANDUNG PERIODE 2014 - 2016. Skripsi(S1) thesis, PERPUSTAKAAN.

[img]
Preview
Text
Cover.pdf

Download (107kB) | Preview
[img]
Preview
Text
BAB III.pdf

Download (254kB) | Preview
[img]
Preview
Text
BAB II.pdf

Download (586kB) | Preview
[img]
Preview
Text
ABSTRAK.pdf

Download (414kB) | Preview
[img]
Preview
Text
BAB I.pdf

Download (509kB) | Preview
[img]
Preview
Text
DAFTAR PUSTAKA.pdf

Download (196kB) | Preview
[img]
Preview
Text
LEMBAR PENGESAHAN Elsa Desiani S.pdf

Download (166kB) | Preview

Abstract

PT. X mangrupikeun salah sahiji perusahaan Badan Usaha Milik Negara (BUMN) anu gadu tujuan pikeun ngahasilkeun devisa kanggo negara. Laporan keuangan mangrupikeun laporan anu dianggo nilangi kamampuan perusahaan utamana anu ngahasilkeun kauntungan. Ningali laporan kauangan konsolidasian PT. X katingalina aya masalah kana jumlah aset, jumlah hutang dan modal, oge utang rugina perusahaan. Maksad diayakeun penelitian kanggo ningali tingkat keuntungan perusahaan PT. X. cara anu digunakeun nyaeta analisis deskriptif sareng ngumpulkeun data tina observasi nonpartisipan, tataros, oge ngumpulkeun data kapustakaan. Cara nguraikeun datana nganggo analisis trend sareng analisis profitabilitas. Kaayaan kauangan PT. X tina hasil panalitian sareng analisis trend tina laporan neraca taun 2014 – 2016 kaayana turun naek sareng laporan untung rugina taun 2014 – 2016 aya panurunan ti taun ka taun. Kauntungan kana GPM, NPM, ROI, sareng ROE henteu nyumponan standar rata – rata industri, saurna Kasmir. Kauntungan satiap lembar sahaam oge turun. Panyabab anu ngakibatkeun tingkat kauntungan perusahaan nyaeta kualitas padamelan, pas waktos damelna sareng modal usaha anu terbatas. Saran anu didugikeun, saena perusahaan ningkatkeun kauntungan perusahaan supaya nyumponan standar profitabilitas,ningkatkeun kinerjana, oge ngajaga kapercayaan pelanggan. Kecap Konci : Nguraikeun Kauntungan

Item Type: Thesis (Skripsi(S1))
Subjects: S1-Skripsi
Divisions: Fakultas Ilmu Sosial dan Ilmu Politik > Ilmu Komunikasi 2018
Depositing User: mr yogi -
Date Deposited: 08 Oct 2018 04:27
Last Modified: 08 Oct 2018 04:27
URI: http://repository.unpas.ac.id/id/eprint/37879

Actions (login required)

View Item View Item