PENERAPAN MODEL CONTEXTUAL TEACHING AND LEARNING UNTUK MENING KATKAN PRESTASI BELAJAR SISWA PADA PEMBELAJARAN IPS TAHUN AJARAN 2016/2017 (Penelitian Tindakan Kelas Pada Materi Jenis Usaha dan Kegiatan Ekonomi Di Indonesia Pada Siswa Kelas V |SDN Cimanggu ! KAbupaten Sukabumi TAhun Ajaran 2016/2017 ) SKRIPSI Diajukan Untuk Memenuhi Salah Satu Syarat Memperoleh g elar Sarjana Pendidikan Guru Sekolah Dasar Oleh NIKKEN TRIAS P 1250600 07 PROGRAM STUDI PENDIDIKAN GURU SEKOLAH DASAR FAKULTAS KEGURUAN DAN ILMU PENDIDIKAN UNIVERSITAS PASUNDAN BANDUNG 2016

NIKKEN TRIAS P, 125060007 (2017) PENERAPAN MODEL CONTEXTUAL TEACHING AND LEARNING UNTUK MENING KATKAN PRESTASI BELAJAR SISWA PADA PEMBELAJARAN IPS TAHUN AJARAN 2016/2017 (Penelitian Tindakan Kelas Pada Materi Jenis Usaha dan Kegiatan Ekonomi Di Indonesia Pada Siswa Kelas V |SDN Cimanggu ! KAbupaten Sukabumi TAhun Ajaran 2016/2017 ) SKRIPSI Diajukan Untuk Memenuhi Salah Satu Syarat Memperoleh g elar Sarjana Pendidikan Guru Sekolah Dasar Oleh NIKKEN TRIAS P 1250600 07 PROGRAM STUDI PENDIDIKAN GURU SEKOLAH DASAR FAKULTAS KEGURUAN DAN ILMU PENDIDIKAN UNIVERSITAS PASUNDAN BANDUNG 2016. Skripsi(S1) thesis, FKIP UNPAS.

[img]
Preview
Text
abstrak indo.pdf

Download (85kB) | Preview
[img]
Preview
Text
COVER BAB 1 SKRIPSI.pdf

Download (26kB) | Preview
[img]
Preview
Text
abstrak inggris.pdf

Download (85kB) | Preview
[img]
Preview
Text
abstrak sunda.pdf

Download (85kB) | Preview
[img]
Preview
Text
BAB 1 OKE.pdf

Download (270kB) | Preview
[img]
Preview
Text
BAB 2 OKE.pdf

Download (192kB) | Preview
[img]
Preview
Text
DaftarPustaka.pdf

Download (17kB) | Preview

Abstract

RINGKESAN Penerapan Model Discovery Learning Kanggo Ngaronjatkeun Kenging Diajar Siswa Dina Subtema Macem - macem Asal Energi Dina Siswa Kelas IV SDN Ciheulang 1 Kacamatan Ciparay Kabupaten Bandung.Panalungtikan ieu dilatar belakangi ku kenging timuan dina kagiatan ob servasi anu mendeskripsikeun pendek na kenging diajar siswa dina Subtema macem - macem asal energi.Desain panalungtikan ieu ngagunakeun model PTK,anu diwangun ti II siklus,saban siklusnya ngawengku tahapan perencanaan,palaksanaan tindakan,observasi,sarta ref leksi. Kenging panalungtikan kanggo palaksanaan pembelajaran meunang kenging dina siklus I sagede 78% sarta meningkat dina siklus II sagede 85%. Dina daweung ras hoyong terang siklus I meunang kenging sagede 59% sarta meningkat dina siklus II barobah kaaya an 81%. Dina kenging diajar siswa anu di peroleh ti tilu aspek yaktos aspek afektif,kognit,sarta psikomotor. Nembongkeun yen dina siklus I siswa junun ngahontal ketuntasan daweung (afektif) 59%,kauninga (kognitif) seesar 66%,sarta keterampilan (psikomotor) 62%. Dina tindakan siklus II anu mangrupa perbaikan ti kenging posttest dina siklus I ngalaman kanaekan presentase ketuntasan daweung (afektif) sagede 88%,kauninga (kognitif) sagede 88%,sarta ketarampilan (psikomotor) 88%. Perkawis eta dimargikeun dina mo del discovery learning anu aktip salila pembelajaran nyaeta peserta didik sedengkeun guru ngan bertindak minangka fasilitator.Kacindekan anu ditampa ti panalungtikan ieu teh yen pamakean model discovery learning tiasa ngaronjatkeun rasa hoyong teurang sart a kenging diajar siswa Kelas IV SDN Ciheulang 1. ku kituna model discovery learning tiasa dijadikeun minangka salah sahiji alternatif model pembelajaran sarta dipambrih guru tiasa mecakan nerapkeun model pembelajaran dina materi sanes dina usaha kanggo nga ronjatkeun kualitas pangajaran supados tiasa mending. Sanggem kunci: Discovery Learning,rasa hoyong terang sarta kenging diajar.

Item Type: Thesis (Skripsi(S1))
Subjects: S1-Skripsi
Divisions: Fakultas Keguruan dan Ilmu Pendidikan > PGSD 2016
Depositing User: mr Bayu Anggi Pranata
Date Deposited: 31 Jan 2017 03:40
Last Modified: 31 Jan 2017 03:40
URI: http://repository.unpas.ac.id/id/eprint/15453

Actions (login required)

View Item View Item